وب نوشته های یک میرباقری

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

وب نوشته های یک میرباقری

مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

وب نوشته های یک میرباقری

*** در عصر تکنولوژی باید همگام با زمان گام نهاد... ***
در این وبلاگ تمام تلاش ما این است که تمامی مطالب حاصل ذهن و قلم خودمان باشد نه صرفاً کپی برداری از نوشته های دیگران... هر آنچه پیش آید و می اندیشیم که شاید مفید و نیک باشد می نگاریم به امید آنکه به مذاق مخاطبان گرانقدر خوش آید.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تولد دوباره

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۰ ق.ظ
مدتهاست که با مسابقات برنامه نویسی بیان آشنا شدم و از طریق اینترنت و رسانه ها پیگیر اخبارش بودم. در مرحلۀ اول(اینترنتی) هم برای همسرم ثبت نام کردم تا شرکت کند ولی متأسفانه آن روز سفری پیش آمد و تنها فرصت شد به یکی دو سوال جواب بدهد.
امروز در حال وبگردی و مطالعۀ مطالب علمی بودم که به یک وبلاگ برخوردم که ظاهری زیبا و سنگین داشت و وقتی به آدرس دامنه اش دقت کردم برایم جالب بود. بعد از کلیک بر روی لوگوی بلاگ و بیان متوجه شدم که سرویس وبلاگ دهی مذکور متعلق به شرکت بیان است و با مطالعۀ مطالب نوشته شده در وبلاگ بیان و نظرات بازدیدکنندگان متوجه شدم که کارایی خوبی داشته و از استقبال خوبی برخوردار گشته است.
پس از ساعاتی مطالعه و بازدید از وبلاگ بیان و سایر وبلاگ ها و همچنین بررسی سایر سیستم های فارسی منتشر شده توسط بیان، مانند: جستجوگر سلام و سرویس ایمیل هُد و همچنین مشاهدۀ آمار استقبال بی نظیر از مسابقات برنامه نویسی بیان، بر آن شدم تا وبلاگی در بلاگ ایجاد کنم و به فعالیت بپردازم.
راستش قبلاً هم چندین وبلاگ در بلاگفا داشتم که نسبتاً موفق بودند منتها به مرور زمان و بر اثر گرفتاری ها و شاید عدم جذابیت قبلی، دیگر ادامه ندادم و به نظرم وبلاگ دیگر چیز پیش پا افتاده ای به نظر می رسد و بیشتر در فکر ایجاد یک سایت بودم.
هر وقت که پروژۀ طراحی سایت برای یک مشتری را شروع می کنم و در طی انجام کار با چیزهای جالبی برخورد می کنم، بر آن می شوم که یک سایت برای خودم بسازم و البته اینکه بخواهم در میان این همه جلوه و امکانات یکی را انتخاب کنم، برایم بسیار سخت است.
اما باز پس از مدتی بی خیال می شوم تا پروژۀ بعدی که باز ذهنم را درگیر کند... شاید این مسأله برای من تابع این ضرب المثل قدیمی باشد که: "کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد"
به هر حال جذابیت این سرویس و آشنایی من با بیان و شاید از همه مهمتر شعار بلاگ "رسانۀ متخصصان و اهل قلم" مرا وادار کرد که این وبلاگ را بسازم.
البته در ادامۀ این روند مطالعۀ چند مطلب مفید از "یک پزشک" و "onEver" بسیار تأثیر گذار بود و باعث شد که عزمم را جزم کنم تا مطلبی بنویسم و مهمتر از همه اینکه سعی کنم خودم بنویسم و کپی نکنم.
امیدوارم به یاری خداوند، در این راه مصمم بوده و با تلاش و کوشش وبلاگی مفید و شایستۀ فهم بالای مخاطبین گرامی داشته باشم.

نظرات (۲)

فاطمه جان تبلیغ چیه D: من خیلیم خوشحال میشم وبلاگ ها ایرانی رو معرفی کنم وبلاگ هایی که خودشون مینویسن و زحمت میکشن امیدوارم که تولد دوباره وبتون همچنان ادامه داشته باشه و روز به روز بر موفقیتتون افزوده بشه :)
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من اومدید... از لطف شما ممنونم و امیدوارم بتونم مطالب مفیدی رو برای مخاطبان ارائه بدم
آرزوی موفقیت دارم براتون خانم میرباقری
پاسخ:
ممنونم از لطف شما...
همچنین،امیدوارم شما هم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی